Zažíváte bolest hlavy? Příčinou může být nedostatek těchto minerálů!

Zažíváte během těchto dní jeden z následujících potíží?

  • bolesti hlavy
  • únava
  • malátnost
  • točení hlavy
  • nedostatek energie
  • lepkavá pokožka
  • svalové křeče či bolesti

ČTĚTE DÁLE – má to svou příčinu.

Důležitý údaj: nadměrným pocením z těla uniká velké množství minerálů – především SOLI a DRASLÍKU. Nedostatek těchto minerálů způsobuje právě výše zmíněné potíže (bolesti hlavy, únava…), kterými mnoho lidí v těchto vedrech trpí a netuší, kde je skutečná příčina!  Nestačí tedy pouze držet zvýšený PITNÝ REŽIM (neperlivá voda), který je naprostým základem, ale musíme doplňovat i tyto unikající minerály, které jsou skutečnou příčinou.

Jednoduchou a velmi účinnou nápravou těchto stavů je tak právě doplnění těchto minerálů zpět do těla. Jak na to?

  1. NEBOJTE SE VÍCE SOLIT – samotná kuchyňská sůl může být v těchto vedrech skvělým pomocníkem. Se solí opravdu nešetřete ani při samotném jídle.
  2. VYUŽIJTE DOPLŇKY STRAVY – nejrychlejší cestou jak tělu doplnit tyto potřebné minerály je pomocí přírodních doplňků stravy. Jedná se jednoduše o slisovanou sůl či draslík do čistě přírodní tabletky či kapsle. Na internetu hledejte pod pojmy „sodík doplněk stravy“ a „draslík doplněk stravy“.
  3. LEPKAVÁ POKOŽKA? NEDOSTATEK DRASLÍKU – pokud cítíte, že je vaše pokožka velmi lepkavá nebo, že se nepotíte, ale spíše máte velké přehřátí –  jedná se o nedostatek draslíku a ne soli. Doplňte tedy jako první rychle draslík a až poté sůl. Při bolestech hlavy a únavě doplňte prvotně zase sůl. Doporučuji však pokaždé užívat oba minerály v krátkém časovém rozpětí za sebou.
  4. JEZTE POTRAVINY BOHATÉ NA SŮL A DRASLÍK. (seznam níže)
  5. PŘI SPORTU PODÍL MINERÁLŮ JEŠTĚ ZVYŠTE. Pokud sportujete a ještě více se tedy potíte, měli by jste na doplnění těchto minerálů dát ještě mnohem větší důraz. Zde bych považoval doplňky stravy téměř za nezbytnost, pokud sportujete či trénujete ve vysokých teplotách venku.

sůl a draslík

Potraviny obsahující draslík: brambory, banány, sušená rajčata, fazole, meruňky, broskve, fíky, avokádo, ryby, mléko.

Potraviny bohaté na sůl: mořské plody, mléčné výrobky, maso, zelenina (lilek, paprika, špenát…), hořčice, ovoce (sušené fíky, olivy, meloun, švestky, grapefruit, banány, hrozny…), velmi bohatým zdrojem je kokosové mléko.

Je to jednoduché, že? 🙂 I bez polykání prášků proti bolesti můžete s klidem tyto stavy zvládnout. Základem je tedy zvýšit pitný režim a doplňovat tyto minerály. Budu rád, když mi napíšete vaši zpětnou vazbu, jak vám tyto rady pomohly!

Rudolf Novák

Pomáhám lidem zlepšit jejich život ve třech hlavních oblastech - tělo, mysl, duch. Nastavím ti zdravý jídelníček, budu tě trénovat, motivovat a pomohu ti dosáhnout tvých cílů.

Více o mně najdeš ZDE.

Získej svůj zdravý jídelníček nebo osobní trénink.

Komentáře
  • RUDOLF NOVÁK
    Chceš zhubnout? Chceš nalézt svůj životní cíl? Něco se s tím dá udělat. Pomůžu ti k lepšímu životu. Objednej se na mé online kurzy ZDE.
  • ZÍSKEJ E-BOOK ZDARMA

  • Kategorie
  • KURZ NA NALEZENÍ CÍLE
  • KURZ FIT BODY