Trénink s vlastní váhou na hubnutí

Dnes jsem pro vás připravil ukázkovou sérii cviků na hubnutí a zlepšení kondice. Nejvhodnější je tzv. kruhový trénink.

Jede se vždy určitý počet stanovišť a na každém ze stanovišť se cvičí jeden cvik. Např. první stanoviště dřepy, druhé stanoviště kliky, třetí stanoviště angličáky. Každé stanoviště se jede na časový úsek (začněte na 20s a postupně navyšujte). Následuje krátká pauza (znovu začněte postupně, např. na 40s a postupně snižujte) a poté se přesuňte na další stanoviště, kde na vás čeká další cvik. Takto opakujeme ve 3-4 sériích. Pauzu mezi doporučuji max. 3 minuty.

Ukázkový kruhový trénink na hubnutí:
  1. Jumping jacks
  2. Dřepy
  3. Běh na místě – vysoká kolena
  4. Kliky
  5. Zakopávání
  6. Výpady
  7. Boxování rukama před sebou
  8. Přeskakování přes láhev na zemi
  9. Plank
HLEDÁŠ OSOBNÍHO TRENÉRA? MÁM JEŠTĚ 1 VOLNÉ MÍSTO NA OSOBNÍ TRÉNINKY 
SE MNOU V PRAZE! KONTAKTUJ MĚ IHNED NA +420 774 238 707 
NEBO NAPIŠ NA INFO@RUDOLFNOVAK.CZ A REZERVUJ SI SVÉ MÍSTO. 

Tagy:
Rudolf Novák

Pomáhám lidem zlepšit jejich život ve třech hlavních oblastech - tělo, mysl, duch. Nastavím ti zdravý jídelníček, budu tě trénovat, motivovat a pomohu ti dosáhnout tvých cílů.

Více o mně najdeš ZDE.

Získej svůj zdravý jídelníček nebo osobní trénink.

Komentáře
  • RUDOLF NOVÁK
    Chceš zhubnout? Chceš nalézt svůj životní cíl? Něco se s tím dá udělat. Pomůžu ti k lepšímu životu. Objednej se na mé online kurzy ZDE.
  • ZÍSKEJ E-BOOK ZDARMA

  • Kategorie
  • KURZ NA NALEZENÍ CÍLE
  • KURZ FIT BODY