5 tipů jak zhubnout břicho

  1. Cvičte správně

Při snaze o redukci tuku bychom měli nejen zařadit cvičení, ale především SPRÁVNÉ CVIČENÍ. Nestačí pouze sportovat – sport by měl vyvolávat správnou tepovou frekvenci, která pomáhá k rychlé redukci tuků. 

Ideální pro hubnutí je cvičení u kterého se hodně zadýcháte – v tu chvíli totiž dochází k takzvanému kyslíkovému dluhu a tělo začne velmi efektivně spalovat tuky. Celý proces je trochu složitější, ale není třeba technických detailů – důležité je, že to funguje. Jak to vypadá v praxi? Ideální jsou tzv. kruhové tréninky. Vymyslete si nějaké cviky na břicho a mezi ně zařaďte cviky co vás hodně zadýchají – např. skákání panáka, skok přes švihadlo, sprinty, skoky na místě, běh na místě, přeskakování láhve na zemi nebo třeba zakopávání. Právě tento jednoduchý prvek razantně zrychlí vaše hubnutí! Tuky budete pálit ještě několik dalších hodin po tomto tréninku!

   2. Zařaďte do stravy více bílkovin

Nejčastějším problémem proč lidé tloustnou je přemíra cukru a nevhodných tuků ve stravě na úkor bílkovin, které jsou nezbytné.

Zařaďte tak do stravy více bílkovin a díky tomu začnete hubnout, protože bílkoviny podporují svalový růst a svaly si berou velké množství energie na své fungování přímo z tukových zásob!

Bílkoviny najdete např. v luštěninách (čočka, cizrna), vejcích, masu, mléčných výrobcích, semínkách, oříškách nebo alternativách masa (tofu, tempeh, seitan, robi maso).

3. Pijte méně nebo ideálně žádný alkohol

Alkohol je doslova kalorická bomba a kromě neblahého vlivu na tělo i mysl vám může výrazně pomoci k přibírání tuků. Omezte jeho konzumaci a váš celkový kalorický příjem se výrazně sníží. Naopak třeba nealkoholické pivo (ideálně s 0% alkoholu) může sloužit jako skvělý potréninkový nápoj.

4. Omezte sladkosti či jiné jednoduché cukry

Každé tělo je individuální, ale obecně v tomto případě platí, že pokud máte vysoký příjem nevhodných jednoduchých cukrů (např. sladkostí), tak vaše tělo začně energie z těchto cukrů ukládat do tukových zásob. To nechcete a proto zařadtě více potravin s komplexními sacharidy, které najdete převázně v celozrnných obilninách – quinoa, amarant, jáhly, pohanka, bulgur, kroupy…

5. Udržujte funkční metabolismus

Už jste to asi slyšeli hodněkrát – jezte pravidelně a v menších porcích. Pokud jíte pravidelněji, váš metabolismus začne lépe fungovat a vy začnete efektivněji trávit stravu a spalovat tuky. Důležité je ale jíst správně a ideálně dle individuality vašeho těla. Měli by jste mít vyváženou stravu se SPRÁVNÝM ROZLOŽENÍM všech základních živin – sacharidů, bílkovin, tuků a vlákniny. U většiny lidí bývají silně nedostatkové již zmíněné bílkoviny. Zkontrolujte, zda to není i váš případ.

100 lidí přináší 100 různě fungujících těl. Každý je individuální a tak co platí u jednoho, nemusí platit u druhého. Strava je velmi individuální záležitost. Pokud tedy hledáte pomoc v oblasti hubnutí, mám pro vás skvělou zprávu. Můžete si objednat Balíček START, kde vám vypracuji Výživový plán přímo na míru a k tomu se budeme scházet na pravidelných konzultacích, kde vám vždy speciální váha změř % tuku, kvalitu svalů, vody a další hodnoty a budete pod dohledem s jistotou směrovat k vašemu cíli. Podívejte se do sekce Služby a hned se můžete objednat. 

 

Rezervujte si svůj termín v týdnu od 25.6..

Rudolf Novák

Pomáhám lidem zlepšit jejich život ve třech hlavních oblastech - tělo, mysl, duch. Nastavím ti zdravý jídelníček, budu tě trénovat, motivovat a pomohu ti dosáhnout tvých cílů.

Více o mně najdeš ZDE.

Získej svůj zdravý jídelníček nebo osobní trénink.

Komentáře
  • RUDOLF NOVÁK
    Chceš zhubnout? Chceš se cítit fit? Trápí tě nějaký psychický problém? Něco se s tím dá udělat. Pomůžu ti k lepšímu životu. Podívej se na mé služby ZDE.
  • ZÍSKEJ E-BOOK ZDARMA

  • Kategorie
  • CHCEŠ ZAČÍT JÍST ZDRAVĚ?